PR-campagne Werffboat 21
Maart 2016. Werffboat 21 is de meest duurzame houten sloep die er op dit moment rondvaart in Nederland.
Bouwer en ontwerper Roelof van der Werff heeft nu twee van deze sloepen mogen bouwen. Op de Hiswa RAI van 16 tot en met 20 maart waren beide boten te bezichtigen. De ene lag binnen en met de andere kon je proefvaren in de RAI Haven. Roelof van der Werff wilde een professionele stand en daar heeft Smit Publicaties hem bij geholpen.
Hoe je een boot moet bouwen, daarover hoef je Roelof van der Werff niks te vertellen. Wanneer het aankomt op marketing, promotie en teksten, dan kijkt hij anderen aan. Anderen die daar specialist in zijn. Smit Publicaties is zo’n specialist, die bovendien al 40 jaar kennis heeft van boten en varen.
Wij mochten Roelof van der Werff ondersteunen in het maken van professionele promotieborden voor op zijn stand. Eerder ondersteunden we hem al bij het maken van een folder, een website en persberichten. Ook voor de Hiswa RAI maakten we nog een persbericht over het bijzondere en uitermate duurzame bouwmateriaal van de Werffboat 21: Accoyahout.
De media die het persbericht onder meer hebben geplaatst, zijn de Telegraaf en GrootSneek.